Επιτροπή για Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα που θα ισχύσουν από 1.1.2015

Σύμφωνα με την Δ6Α 1121296 ΕΞ 1.9.2014, τροποποιείται η απόφαση Δ6Α 1103045 ΕΞ 11.7.2014 και αυξάνεται ο αριθμός των μελών της επιτροπής από 5 σε 11, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων τα μέλη της Διοίκησης του ΙΟΦΟΜ  και εκλεκτοί φίλοι και συνεργάτες Γιώργος Κορομηλάς και Απόστολος Αλωνιάτης, η οποία μέχρι 31.12.2014 πρέπει να δώσει το πόρισμα για τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, ώστε να εφαρμοστούν από 1.1.2015.

Ολόκληρο το κείμενο της απόφασης, όπως τροποποιήθηκε με την εν εν λόω απόφαση της ΓΓΔΕ κας Αικατερίνης Σαββαίδη έχει ως εξής:

 

Αριθ. πρωτ.: Δ6Α 1103045 ΕΞ 2014/11.7.2014[1]

Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Ομάδας Εργασίας στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, για την προπαρασκευή των αναγκαίων προσαρμογών για την υλοποίηση των διατάξεων, σχετικά με τα Νέα Λογιστικά Πρότυπα

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ                          Αθήνα, 11 Ιουλίου 2014

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ

ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ      Αριθ. Πρωτ.: Δ6Α1103045ΕΞ2014

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (Δ6)

ΤΜΗΜΑ Α’

Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2

Ταχ. Κωδ. : 101 84 ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες : Β. Σταμούλη

Τηλέφωνο : 210 – 33.11.291

FAX : 210 – 32.30.829

 

ΘΕΜΑ: «Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Ομάδας Εργασίας στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, για την προπαρασκευή των αναγκαίων προσαρμογών για την υλοποίηση των διατάξεων, σχετικά με τα Νέα Λογιστικά Πρότυπα».

 

ΑΠΟΦΑΣΗ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις:

α) Των άρθρων 89 και 128 του π.δ. 284/1988 (Α’ 128 ) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

β) Του π.δ. 185/2009 (Α’213) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας…….» και του π.δ. 189/2009 (Α’221) «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων ».

γ) Της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012(Α’222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 – Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016», όπως ισχύει.

δ) Του άρθρου 34 του ν. 1914/1990 (Α’178), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 2346/1995 (Α’ 220) «Δαπάνες κίνησης των μετακινουμένων προσώπων με εντολή του Δημοσίου εντός και εκτός της Επικράτειας για εκτέλεση υπηρεσίας και άλλες διατάξεις».

ε) Της παρ. 5 του άρθρου 14 του Κ.Φ.Α.Σ., όπως ισχύει με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ε1 της παραγράφου Ε’ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222).

στ) Των άρθρων 13 έως 15 του ν. 2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (Α’45).

ζ) Του άρθρου 17 του ν. 3205/2003 (Α’ 297) «Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις», όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 3833/2010 (Α’ 40) «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας-Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης» και του άρθρου 21 του ν. 4024/2011 (Α’ 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο- βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015», όπως ισχύει.

η) Την αριθ. ΔΙΑΔΠ/Α/7841/19-04-2005 (Β’539) κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομίας και Οικονομικών «Συνεδρίαση συλλογικών οργάνων με τηλεδιάσκεψη».

  1. Το αριθ. πρωτ.: Δ15 1092870ΕΞ2014/23-06-2014 έγγραφο και τα από 24/06/2014 και 09/07/2014 συμπληρωματικά – τροποποιητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Διεύθυνσης Βιβλίων και Στοιχείων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, που αφορούν στην σύσταση Ομάδας Εργασίας.
  2. Την αριθ. 20/25-6-2014 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών».
  3. Την αριθ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β’ 130 και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως συμπληρώθηκε και ισχύει.
  4. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Συνιστούμε στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, Ομάδα Εργασίας για την προπαρασκευή των αναγκαίων προσαρμογών για την υλοποίηση των διατάξεων, σχετικά με τα Νέα Λογιστικά Πρότυπα.

Β. Συγκροτούμε την παραπάνω Ομάδα Εργασίας και ορίζουμε ως μέλη αυτής, τους κατωτέρω, ως εξής:

  1. Κωνσταντίνο Καραμάνη, αναπληρωτή Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως Συντονιστή, με αναπληρωτή τον Δημήτριο Σταθά, υπάλληλο με βαθμό Δ’ του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ – Στοιχείων της Διεύθυνσης Βιβλίων και Στοιχείων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.).
  2. Ευθύμιο Σαΐτη, υπάλληλο με βαθμό Β’ του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ – Βιβλίων της Διεύθυνσης Βιβλίων και Στοιχείων και Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, ως μέλος.
  3. Γεωργία Μπούρα, υπάλληλο με βαθμό Β’, του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ – Εφαρμογής Φ.Π.Α. της Διεύθυνσης Φ.Π.Α. της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, ως μέλος.
  4. Σωτήριο Μασγανά, υπάλληλο με βαθμό Β’, του κλάδου ΠΕ Οικονομικού, εκπρόσωπο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
  5. Αθανασία Παπαστεργίου, υπάλληλο με βαθμό Γ’ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής – Επιστήμης Η/Υ (Software), που υπηρετεί στο Τμήμα Β’- Εφαρμογών Φ.Π.Α. και Ειδικών Φορολογιών της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (e-εφαρμογές) της Γ.Γ.Δ.Ε., ως μέλος.
  6. Ματθαίο Χαπίδη, υπάλληλο με βαθμό Δ’, του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στο Τμήμα Β’ – Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Πλοίων της Διεύθυνσης Φορολογίας Εισοδήματος της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, ως μέλος.
  7. Εμμανουήλ Τραχανά, υπάλληλο με βαθμό Δ’, του κλάδου ΠΕ Εφοριακών που υπηρετεί στο Τμήμα Α’ – Ειδικών Επιχειρησιακών Δράσεων Ελέγχου Άμεσης Φορολογίας της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, ως μέλος.
  8. Γεώργιο Κορομηλά, εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών.
  9. Απόστολο Αλωνιάτη, εκπρόσωπο του Ινστιτούτου Οικονομικών και Φορολογικών Μελετών.
  10. Παναγιώτη Βρουστούρη, Ορκωτό Λογιστή, μέλος του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (Σ.Ο.ΕΛ).
  11. Πηνελόπη Κασανή, εκπρόσωπο του Συμβουλίου Λογιστικής Τυποποίησης (ΣΛΟΤ).

Γ. Χρέη γραμματέα της Ομάδας Εργασίας θα εκτελεί το μέλος αυτής, που θα οριστεί από τον Συντονιστή της.

Δ. Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι:

α) Η προπαρασκευή των αναγκαίων προσαρμογών, των εφαρμογών και διαδικασιών για την υλοποίηση των διατάξεων σχετικά με τα νέα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (Ε.Λ.Π.), καθώς και η ανάπτυξη πλάνου και χρονοδιαγράμματος υλοποίησης .

β) Η διερεύνηση προσαρμογής των εντύπων και ηλεκτρονικών φορμών, καθώς και η διασφάλιση της κατάλληλης προετοιμασίας υλοποίησης των νέων Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων από τις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες.

γ) Η επιμέλεια για την έγκαιρη παροχή οδηγιών και την σύνταξη εγκυκλίων για την υλοποίηση των Ε.Λ.Π., καθώς και για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν από τυχόν νομοθετικές ρυθμίσεις που προσκρούουν στις διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος και του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών.

Ε. Η Ομάδα Εργασίας, στο πλαίσιο των εργασιών της μπορεί να συνεργάζεται με τις αρμόδιες υπηρεσίες και θα ενημερώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα για την πορεία των εργασιών της το Γραφείο του Υφυπουργού και το Γραφείο της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων. Η συνεργασία του Συντονιστή και των μελών της Ομάδας μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονική αλληλογραφία, όποτε αυτό απαιτείται.

Ζ. Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει εντός των ωρών του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών, σε κατάστημα του Υπουργείου Οικονομικών, που θα ορίζει ο Συντονιστής αυτής και η διάρκεια λειτουργίας της ορίζεται μέχρι την 31/12/2014.

Η. Στα μέλη της Ομάδας Εργασίας δεν οφείλεται για την συμμετοχή τους σε αυτή οποιαδήποτε αμοιβή ή αποζημίωση.

 

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

 

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

[1] Όπως τροποποιήθηκε με την Δ6Α 1121296 ΕΞ 2014/1.9.2014.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: